Nieuwe forum versie met een ander design, wat vinden jullie ervan?

Auteur Topic: Wat te doen in Deventer?  (gelezen 634 keer)

Offline Azura

• Aardbei
  • Geslacht: Vrouw
Wat te doen in Deventer?
« Gepost op: 12 april 2012, 19:24:40 »
Mijn vriend heeft het plan bedacht om binnenkort een weekendje naar Deventer te gaan, omdat ik het er laatst over had dat ik het daar best wel mis en dat ik Deventer zo'n leuke stad vind. Maar... Wat is nou leuk om te doen in Deventer? Ik heb er een jaar gewoond nota bene, maar ik kan dus niks bedenken :'). Je kan er leuk shoppen en er zijn leuke terrasjes enzo, maar mijn vriend houd niet van shoppen en om nou de hele dag terrasjes te hangen zie ik ook niet zo zitten. Dusss... Iemand tips :)?

Offline Raido

• Watermeloen
Re:Wat te doen in Deventer?
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2012, 20:08:16 »
Ik ken deventer niet super goed, enige wat ik weet is dat het zwembad daar wel leuk is:) haha de scheg!:)
Thurretje:)

Offline Believe

• Global Moderator
  • Tomaat
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2012, 20:17:26 »
Bioscoop op het Boreel? Bowlen op de Worp? Club X en ehmm nog zon andere tent op de brink?
Tomorrow is mystery, yesterday is history, and today's a gift..

Offline Schimmig

• Watermeloen
  • Ik verkoop geen zuivere gewetens.
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2012, 00:37:03 »
Ik ga morgen naar Deventer. Vind het eerlijk gezegd niet zo bijzonder daar.

Offline Marije

• Doperwt
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2012, 10:30:40 »
De Scheg is inderdaad wel een leuk zwembad, dus je zou misschien eerst een terrasje kunnen pakken en daarna gaan zwemmen?
Als het echt lekker weer is, is het trouwens ook altijd heel chill en gezellig om bij de IJssel te gaan zitten ipv op een terrasje. Gewoon zelf wat drinken en eten kopen bij de supermarkt, en het lekker op het gras bij de IJssel opeten!
En ja, voor de rest is Deventer eigenlijk niet heel bijzonder. Het heeft een mooi oud centrum, maar echt veel te doen is er niet vind ik.

Offline Nouks

• Watermeloen
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2012, 10:36:44 »
Ik ben 20 minuutjes met de auto in Deventer, maar moet zeggen dat ik het zelf ook niet zo bijzonder vind. Ik ga er meestal heen om te shoppen, maar dat ben ik na een tijdje ook wel weer zat. Als je er heen gaat om te shoppen, zou ik je een andere stad aanraden. Bij Fred & Douwe kun je trouwens wel heel gezellig wat drinken/eten.