<<<<< Bezoek eens onze Facebook en Twitter pagina!

Auteur Topic: stelen uit keuken  (gelezen 921 keer)

Offline Wildflower

• Global Moderator
  • Watermeloen
stelen uit keuken
« Gepost op: 20 maart 2013, 21:11:42 »
Tips nodig!

Ik woon in een studentenhuis met 8 verdiepingen. De lift gaat maar tot de 7e(mijn verdieping), en de mensen van de 8e moeten dus een stuk over onze gang lopen en dan met de trap nog 1 verdieping verder. Behalve mensen van onze eigen verdieping en die verdieping kan niemand in onze gang/keuken komen.

De laatste tijd worden er steeds vaker dingen uit de vriezer gehaald (pizza's, ijs(ben en jerry's die al open was en aan gegeten was), en zelf eigengemaakt eten in bakjes ingevroren). Natuurlijk zijn die dingen niet duur, maar het is ontzettend vervelend als je eten weg is als je dat wil opeten.

Heeft er iemand tips om
1) er achter te komen wie dit doet (onze verdieping of bovenburen? van onze verdieping zou ik niemand kunnen verdenken)
2) te zorgen dat diegene hier mee op houdt
it's not having what you want, it's wanting what you've got - Sheryl Crow

Offline YSC

• Watermeloen
Re:stelen uit keuken
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2013, 21:41:58 »
Een ketting slot of code slot om de deur? :') Of een klein koelkastje op je kamer. Of camera/webcam ophangen.

Offline Unwind

• Watermeloen
  • No expectations, no dissapointments.
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2013, 21:43:53 »
Doe de reclame van Mona (?) na! Die met 'Zure yoghurt met extra veel klontjes'.

Nee flauw... Ik zou niet weten hoe je hier achter kunt komen en/of wat je er aan kan doen. Misschien een subtiel briefje ophangenaan de deur van de koelkast?

Offline Morrison

• Watermeloen
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm a banana
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2013, 21:45:02 »
Verstop eens een cameraatje ofzo. Maar ja, misschien zijn de batterijen al op voordat diegene er is. Maar ergens achter allerlei keukenspul verstoppen.

Oh, er was ook zo'n camera-ding, die leek echt precies op zo'n bewakingscamera, maar die is dan nep. Maar die hadden we op onze stageplek, omdat daar zoveel werd gejat. Toen we zo'n nep-camera ophingen (en een briefje/stickerding op de deur hadden geplakt dat het 'een bewaakte ruimte' was) gebeurde het niet meer. Volgens mij kosten die dingen ook geen drol.

Edit: Lol. http://www.beveiliging-domotica.nl/cameras/dummy.html?gclid=COzNmtGVjLYCFZDKtAodbi0Arw
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2013, 21:49:35 door Morrison »
JA NIKS!

Offline Wave

• Spruit
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2013, 22:24:25 »
Dat van Morrison is best wel geniaal (misschien niet per se toepasbaar in deze situatie, maar gewoon)
OT: Gooi het eens in de groep, puur zodat je weet hoe je huisgenootjes hier over denken en kunnen jullie samen tot een oplossing komen.

Offline Wildflower

• Global Moderator
  • Watermeloen
« Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2013, 08:19:34 »
in de groep gooien kan niet want we kennen eigenlijk niemand van de bovenverdieping.

Sloten gaat eigenlijk ook niet want 1: niemand sluit die dingen weer af denk ik, en 2: ik denk dat de huisbaas het er daar niet mee eens is.

we hebben nu een briefje opgehangen, en ik hoop dat het werkt. Verder heeft een ganggenootje 2 vreemde meiden in onze keuken gezien en die schrokken toen ze haar zagen, dus ik hoop dat ze nu afgeschrikt zijn.

Offline Mosquito6

• Watermeloen
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2013, 00:41:47 »
Heeey, is dat in ieder gebouw zo met de 8e verdieping? Is dat boven het winkeltje en zo? Op de 8e woont een klasgenoot/vriendin van me!

Offline Wildflower

• Global Moderator
  • Watermeloen
« Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2013, 10:10:23 »
Heeey, is dat in ieder gebouw zo met de 8e verdieping? Is dat boven het winkeltje en zo? Op de 8e woont een klasgenoot/vriendin van me!
\

haha, nee dat is alleen ons gebouw :p (ik zit dus op de 7e boven het winkeltje haha).
Wie weet heb ik je dan al eens gezien zonder het te merken, al denk ik dat ik je wel zou herkennen van foto's hier :p

Offline CeeDee

• Kokosnoot
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2013, 11:46:06 »
Een bak ben & jerry ijs kopen en er een hondendrol doorheen mixen (: , terugzetten en op de bodem van het ijs even vertellen wat diegene zojuist heeft gegeten. Al denk ik dat ze er bij de eerste hap al wel achter komen xd
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2013, 11:48:21 door CeeDee »