Nieuwe forum versie met een ander design, wat vinden jullie ervan?

Auteur Topic: Regels kingsen  (gelezen 49403 keer)

Offline Casper

• Spruit
  • **
  • Geslacht: Man
Regels kingsen
« Gepost op: 11 juni 2011, 19:39:41 »
Voor kingsen zijn veel soorten regels volgens mij.. Leek me wel leuk om te kijken met welke regels jullie spelen.. Hieronder staan de regels die mijn vriendengroep altijd hanteert:

2 is for you (weggeven)
3 is for me (zelf drinken)
4 plaskaart
5 links van je moet drinken
6 rechts van je moet drinken
7 juffen (alles in de tafel van 7 of waar een 7 in voor komt mag niet gezegd worden)
8 daten (diegene waarmee je op date gaat moet ook drinken als jij dat moet)
9 busta rhymes (een woord noemen waar op gerijmd moet worden)
10 Topix (een onderwerp, zoals bijv bloemsoorten, waar iedereen een andere soort van moet noemen)
J Je houdt deze kaart en mag een trucje doen op een willekeurig moment, diegene die als laatste je trucje na doet moet drinken
Q Question Queen (niemand mag je vragen meer beantwoorden, anders drinken)
K Je mag een regel verzinnen
A Snake eyes (niemand mag je meer aankijken, anders drinken)

Offline Morrison

• Watermeloen
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm a banana
Re:Regels kingsen
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2011, 19:41:27 »
Droog :)
JA NIKS!

Offline Shaggy

• Kokosnoot
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2011, 19:42:04 »
Wij gebruiken volgens mij dezelfde, alleen wij noemen het allemaal anders.

Offline break_even

• Kokosnoot
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2011, 19:43:48 »
ze maken mij altijd vanalles wijs, ik vergeet ze toch altijd. Maar bij ons zijn ze wel iets anders. volgens mij. en ik krijg 't ALTIJD voor elkaar om de kaart te krijgen dat niemand mij meer mag aankijken.
en verboden woord. die hebben wij ook altijd. En heel vaak wordt dat 't woord 'drinken' en 'kut'. dan gaat 't zo: JA JIJ MOET DRINKEN. O... kut. KUT! O nee, shit. drie keer!
hubbahubbaaaa.

Offline Shaggy

• Kokosnoot
« Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2011, 19:44:55 »
Wij hebben ook de regel dat je niet meer mag schelden en dat is serieus kei moeilijk. Dan kom je erachter dat je best wel snel 'oh kut!' roept.

Offline Leatmoaf

• Watermeloen
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2011, 19:53:07 »
10 Topix (een onderwerp, zoals bijv bloemsoorten, waar iedereen een andere soort van moet noemen)
J Je houdt deze kaart en mag een trucje doen op een willekeurig moment, diegene die als laatste je trucje na doet moet drinken

Deze ken ik niet.

Wij hebben altijd andere volgorde. We hebben ook nog:

- Admiraal: Degene die deze kaart trekt neemt een naam met Admiraal ervoor (Admiraal tiggadieboem. Admiraal ikbeneenkleingeelvisjeineenzeevanblauw) en mag niet meer bij zijn/haar eigen naamg genoemd worden
- 3e persoon. Degene met deze kaart mag alleen nog maar over zichzelf in de 3e persoon praten (Ipv ik moet drinken zeg je (eigen naam) moet drinken. Echt een verschrikkelijke kutregel:P) Deze regel blijft bij je, tot iemand anders die kaart krijgt
- Merken. Er wordt een product genoemt (bijvoorbeeld Bier of sigaretten) waarin merken worden genoemd. Zodra iemand niets meer weet of iets zegt wat al genoemd is, moet hij/zij atten.
- regel opheffen (is soms wel eens handig :P)

Dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op het journaal.

Offline Voetsie

• Banaan
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2011, 19:58:28 »
Wij doen ook 'verboden handeling' dan moet je dus iets verzinnen wat ook niet meer mag. Bijvoorbeeld dat je niet meer aan je haar mag zitten. En juist dan denk je er aan, dat is ook heel irritant.

Offline Rightnow

• Tomaat
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2011, 20:00:36 »
Oh dat heb ik laatst ook gedaan, eens even kijken.
Vikingen, ken je dat? Mijn goddd, wat voel je je dan een idioot :") Ennn, de boer was dat je op een willekeurig moment je duim op tafel moet leggen, degene die dat dan als laatst nadoet is de pineut. En ook zoiets met de koning, 'stand up for the king', en dan degene die als laatst staat. En 8 was de plaskaart. Ennnn, ook nog handje klap, dat je beide handen op tafel legt, maar dan niet direct naast elkaar, maar allemaal gekruist zegmaar, en dan gewoon het rijtje af met op de tafel slaan, maar met twee keer slaan gaat het rijtje de andere kant op. En 7

Offline Casper

• Spruit
  • **
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2011, 20:01:14 »

Deze ken ik niet.

- Admiraal: Degene die deze kaart trekt neemt een naam met Admiraal ervoor (Admiraal tiggadieboem. Admiraal ikbeneenkleingeelvisjeineenzeevanblauw) en mag niet meer bij zijn/haar eigen naamg genoemd worden
- 3e persoon. Degene met deze kaart mag alleen nog maar over zichzelf in de 3e persoon praten (Ipv ik moet drinken zeg je (eigen naam) moet drinken. Echt een verschrikkelijke kutregel:P) Deze regel blijft bij je, tot iemand anders die kaart krijgt
- Merken. Er wordt een product genoemt (bijvoorbeeld Bier of sigaretten) waarin merken worden genoemd. Zodra iemand niets meer weet of iets zegt wat al genoemd is, moet hij/zij atten.

Merken = topix :P Alleen wordt dat dan niet beperkt tot merken..
De admiraal zou ik niet chill vinden want wij stellen vaak de regel in, na het krijgen van de king, dat er geen namen meer genoemd mogen worden.
Regel opheffen is idd wel handig aangezien iemand soms echt een kut regel verzint maar als je deze kaart krijgt op t moment dat er nog geen regel is ingesteld dan is die totaal nutteloos.. Bewaar je m dan ofzo?

Offline Rightnow

• Tomaat
« Reactie #9 Gepost op: 11 juni 2011, 20:02:11 »
Oh en ook nog dat je aan iemand gekoppeld kan worden, als diegene dan een opdracht moet uitvoeren moet jij dat ook, als diegene moet drinken; jij ook.

Offline Leatmoaf

• Watermeloen
« Reactie #10 Gepost op: 11 juni 2011, 20:07:19 »

Deze ken ik niet.

Merken = topix :P Alleen wordt dat dan niet beperkt tot merken..
De admiraal zou ik niet chill vinden want wij stellen vaak de regel in, na het krijgen van de king, dat er geen namen meer genoemd mogen worden.
Regel opheffen is idd wel handig aangezien iemand soms echt een kut regel verzint maar als je deze kaart krijgt op t moment dat er nog geen regel is ingesteld dan is die totaal nutteloos.. Bewaar je m dan ofzo?

Oh regels bij ons zijn altijd: " doe ... voor je een atje neemt.
Dus bijvoorbeeld. Klap 2 kee rin je handen voor elk atje. Of zeg "ik hou van u oh hemels bier" voor je een atje neemt. Dan gaat het vaak zo.

*neemt atje*
 Je vergat te klappen. Opnieuw!
"Oeps, ik vergeet dat steeds"
 Haha, je moet over jezelf in 3e persoon praten. Nu moet je nog 2 atjes
*klapt 2 keer in handen en neemt atje. En daarna meteen nog 1*
 Je hebt maar 1 keer 2 keer in je handen geklapt. Nog een keer!

En zo gaat het maar door :P

Offline Casper

• Spruit
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 11 juni 2011, 20:08:30 »
Ja zo gaat dat bij ons ook..
Mooiste is nog wel dat diegene die die regels verzinnen ze t vaakst vergeten..
Leuke regel is ook dat je alleen nog met je linkerhand mag drinken.. :P

Offline Breathe

• Kokosnoot
« Reactie #12 Gepost op: 11 juni 2011, 20:08:51 »
Ik doe dat eigenlijk nooit maar toen wij dat speelde hadden we ook nog:
Verboden woord
Vullen. Glas in het midden zetten als je dan een koning hebt 1/4 deel vullen. De laatste moet het glas aten.
Life is really simple, but we insist on making it complicated

Offline Leatmoaf

• Watermeloen
« Reactie #13 Gepost op: 11 juni 2011, 20:09:14 »

Die hebben wij ook vaak ja.

oh geweldig, ik heb zin in Kingsen.

Offline Breathe

• Kokosnoot
« Reactie #14 Gepost op: 11 juni 2011, 20:09:32 »

Dat is zo kut, zulke dingen vergeet ik altijd moet ik veel te veel over na denken.
Life is really simple, but we insist on making it complicated